Reklamační řád

Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.


Jak postupovat při reklamaci

Reklamuje ten, kdo zboží objednal. V odeslané reklamaci nám sdělte své telefonní číslo nebo e-mail pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti.

K reklamaci je nejjednodušší využít on-line kontaktní formulář zde. Uveďte prosím číslo objednávky u které chcete produkt reklamovat. Využijete-li této možnosti, obratem vám zašleme potvrzení přijetí oznámení o reklamaci.

Pokud reklamujete vadný/nefunkční produkt, který je možné opravit, reklamace bude zaslána k posouzení a případné opravě. Pro případ, že nebude možné zboží opravit, prosíme o uvedení požadovaného způsobu následného vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).

Pokud se jedná o jiný typ zboží, prosíme o uvedení požadovaného způsobu vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).

Chcete-li vyměnit poškozené zboží ze sady (tj. z několika kusů v balení), informujte se jak postupovat na emailu info@umelekvetiny.cz. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je pouze jedna jeho část.

Zboží zašlete neprodleně na adresu Ing. Alena Svobodová, Řípská 20a (areál SPMB, hala H), 62700 Brno, případně předejte na výdejním místě (Ing. Alena Svobodová, Řípská 20a, 62700 Brno).

Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Již používané zboží nebo část sady vhodně zabalte.

Ke zboží vložte vytištěnou objednávku, která Vám byla doručena společně se zbožím.

Balíček zašlete jako doporučenou (pojištěnou) zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.

Adresa pro zaslání reklamace: Ing. Alena Svobodová
Řípská 20a (areál SPMB, hala H)
62700 Brno
Reklamační oddělení:
telefon: +420 606 705 165
e-mail: info@umelekvetiny.cz.cz